Restart Blogging a.k.a Whattt??

Sebijik seulas sebutir sedas macam tajuk entri tanpa edit baik menggunakan koma noktah mahupun sekali kenyitan mata*oke mata dah mmg kecik jadi tade beza kenyit atau tak so just stop berangan orang akan perasan kau kenyit mata*

----> Is this for real?Am I really start blogging balik?

Omooo omooo omooo*sila buat bunyi ni dengan comel oke*

Ye betul la ni mmg aku dah start blogging balik.Bukan kena hack.Bajet macam famous sangat je kan nak kena hack bagai.puihhhh!

Apesal tetibe meroyan p tuka profesion dari ibu mithali jadi blogger balik ni?

"Sebab malam tadi..ye malam tadi kann..aqasha datang dalam mimpi..pastu dia cakap my dear sweety lovey hunny bunchy muahhhh2 atikah tolonglaaaa update entry2 awak balik babyyyy.I dah rindu dengan blog youuu.Pleaseee sayanggg"*sambil buat muka paling menggoda tak ingat dunia.

Gila.

Kalau betul aqasha cakap macam tu bukan baru sekarang aku reblog balik.Malam td jugak dengan taik mata sekilo sambil letak laptop atas selimut gosok2 air liur basi aku dah update blog.Tp sebelum tu muntah dulu laaa sebaldi dua baldi.Ape ke geli sangat kau aqasha nak sweety bunny bagai dengan aku.Lempang sedas.

Dah tu kenape?

"Sukati aku laaa nak reblogging ke nak ape ke.Sibuk kenape?"

Haha okay delete jawapan kat atas.Takut kena bash kat twitter kang tak pasal name trending seminggu LOL.

*Muka kuah kari basi*

Pastu kenape sebenarnya kenape kenape kenape?

"Sebab....sebab......sebab...."

"Sebab gedik.Yes exactly.Sebab gedik.Gedik dan aku ibarat aur dengan tebing canai dan kuah sinki dan paip.Bak iklan digi--kami buddies kami takkan terpisah--"

Okay tu jelaa sebabnya tade sebab lain dah (setakat ni). Kalau2 lepas gosok gigi ni ade terpikir sebab lain aku bagi tau.Tu pun kalau gosok gigi laa malam ni*dasar penjimatan nasional*

XOXO!~


0 comments:

Post a Comment